2010-11-13

FB.2010.11.12-M


Kanj Love ジャスミン น่าดูนะ

Every Sunday night (Chiang Mai, Thailand). Filmed 7 November 2010.


4 minutes ago ·  ·  · Share
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン ไปอาบน้ำนอนแล้วนะ ตี 2 กว่าแล้ว สาวบอกว่า อยู่คุยก่อนได้ไหม ก็ขอบอกว่าไม่ได้จ้ะ ยุงกัดขาลายหมดแล้ว ไว้เจอกันตอนกลางวันดีกว่า ไปแล้วนะ



9 hours ago ·  ·  · Share
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン เพลงฮิตที่จีนในตอนนี้ นักร้อง เหอรุ่นตง หน้าตาคุ้นๆ อย่างกับเคยแสดงเรื่องฟงหวินงั้นแหละ แต่เพลงเพราะดี -- ฉันจำได้ว่าฉันเคยรักเธอ -- กรี๊ด --

「泡沫之夏」片头曲:我记得我爱过 词:方文山 曲:"HITMAN" BANG 电台有人点播 播我记得我爱过 后视镜里的我 沉默话不多 目送你下车 上楼 紧握的蕾丝漂泊 你的脸一闪而过 知道一些线索 在这个时刻 我忍住没有问出口 我记得我爱过 要不回那些快乐 怕情绪失控着 怕我泪流成河 怕你所有些些勉强不得 我记得我爱过 也懂了 你感情上的转折 泪湿透了纸鹤 爱斑驳了颜色 而我的心被撕裂般拉扯 已经难以愈合 你说只是朋友 我配合的很难过 你眼神在闪躲 在这个时刻 还有什么你 没说 你低头擦指甲油 数着樱花有几多 画面感很温柔 我却心算着 你几次沉默 冰冷对我 我记得我爱过


9 hours ago ·  ·  · Share


    • Kanj Love ジャスミン 
      「泡沫之夏」片头曲:我记得我爱过


      词:方文山
      曲:"HITMAN" BANG


      电台有人点播
      播我记得我爱过
      后视镜里的我
      沉默话不多
      目送你下车 上楼

      紧握的蕾丝漂泊
      你的脸一闪而过
      知道一些线索
      在这个时刻
      我忍住没有问出口

      我记得我爱过
      要不回那些快乐
      怕情绪失控着
      怕我泪流成河
      怕你所有些些勉强不得

      我记得我爱过 也懂了
      你感情上的转折
      泪湿透了纸鹤
      爱斑驳了颜色
      而我的心被撕裂般拉扯
      已经难以愈合

      你说只是朋友
      我配合的很难过
      你眼神在闪躲
      在这个时刻
      还有什么你 没说

      你低头擦指甲油
      数着樱花有几多
      画面感很温柔
      我却心算着
      你几次沉默 冰冷对我

      我记得我爱过
      要不会那些快乐
      怕情绪失控着
      怕我泪流成河
      怕你所有些些勉强不得

      我记得我爱过 也懂了
      你感情上的转折
      泪湿透了纸鹤
      爱斑驳了颜色
      而我的心被撕裂般拉扯

      我记得我爱过
      要不回那些快乐 喔~~
      怕情绪失控着
      怕我泪流成河
      怕你所有些些勉强不得

      我记得我爱过 也 疯了
      开始自言自语着 喔~~
      泪湿透了纸鹤
      爱斑白了颜色
      而我的心被撕裂般拉扯
      已经难以愈合

      9 hours ago · 
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン เพลงนี้กำลังฮิตที่ฮ่องกงอยู่ตอนนี้ ตอนนี้ขึ้นเป็นอันดับ 1 ของ National chart, CR 903

《有時》 作曲:周國賢 填詞:小克 主唱:周國賢 編曲: 周國賢 監製:周國賢 & GORO@heearmusic Guitars, Programming: 周國賢 Drums: 恭碩良 Jun Kung Bass: Fergus Chow Mixing: Stephen Lim (林山皓) Da Batcave 我快樂有時 我叫悶有時 也算上天的恩賜 回頭是憤慨 看不到未來 於年月裡比賽 時光機永未及發明 哪裡覓證明 轉季讓半山結冰 這嘀嗒 又嘀嗒 時鐘似簷蓬滴雨聲 這秒針 轉個彎 繁華極短暫 一切善或


10 hours ago ·  ·  · Share
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン ได้ดู Channel V เจอเพลงฮ่องกง ที่ชอบมากอยู่เพลง เป็นเพลงคู่ แต่เสียดายลืมจดชื่อนักร้อง งั้นเอา่เพลงนี้ไปฟังก่อน ตอนนี้ฮิตติดอันดับ 9 ของ National chart, CR 903 เพราะดี

Listen to the song (IN HIGH QUALITY =p). It's beautiful. :) English Translation: "Can Forget, Cannot Forget" Cantonese Chinglish: "Mong Liu Mong But Liu" Mandarin Pinyin: "Wang Liao Wang Bu LIao" Quote: They say forgive and forget. But if someone is worth forgiv...
See More


10 hours ago ·  ·  · Share


  • Maadoo Chobdoo likes this.

    • Kanj Love ジャスミン 
      Memories are difficult to fade out...
      Sometimes you want to forget about it,it appears again secretly ...from a lil bit things around us...Memories are miraculous...love n hate


      曲 金培達 詞:陳少琪 編 ?鎮東+ joey lo 監製:金培達


      離別你身驅 無論跟他怎相對
      仍然像躲於你影子裡
      留在你家居 從獲新生都失去
      是否生死永久一對

      *我蔽上眼聽見你呼吸
      如何遺忘一分一秒 印象更真實(只會更真實)

      #忘記是極慘忍
      傷口中很辛苦 拔刺針
      默默念著又惹起前塵 飄和沉
      然後每晚再不敢開燈
      殘忍
      思憶中洗不去 夜已深
      活著睡著共你都彷彿深深抱緊
      原來這一種孤苦都算 心心深印

      忘了記得起 寧願堅忍不想你
      或可遷居到他雙臂
      (放開你)

      Repeat * # #
      忘了記得起 寧願堅忍不想你
      或可遷居到他雙臂
      放開你

      10 hours ago · 
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン นึกถึง Pavarotti ต้องนึกถึงอารมณ์ขันของเขา และ Brindisi

From the 1994 edition of Pavarotti Plus from Lincoln Center


10 hours ago ·  ·  · Share
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン post ไว้เมื่อปี 2007 ตอนนี้มีคน click เข้าไปดู หมื่นกว่าคนแล้ว 55555 เดี๋ยวค่อยมานะ ขอไปดูหนังต่ออีกสักเรื่อง

Carmen (opéra) - Act IV: "A Deux Cuartos!" & "Les Voici! Voici Le Quadrille" Seoul Arts Center Opera Theatre 1. Scène Première 2. Chorus: A Deux Cuartos 3. Les Voici, Voici La Quadrille The scene is a square in Seville. At the back is the entrance to the bullri...
See More


11 hours ago ·  ·  · Share
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン เพิ่งจะดูผ่านไปเมื่อกี้ เดี๋ยวจะไปดูต่อ ตอนนี้ถึง Season 2 ตอนที่ 6 แล้ว

LYRICS: Sometimes in our lives, we all have pain, we all have sorrow. But if we are wise, we know that there's always tomorrow. Lean on me, when you're not strong and I'll be your friend. I'll help you carry on, for it won't be long 'til I'm gonna need somebody to lean...
See More


11 hours ago ·  ·  · Share


    • Wanvipa Luepromchai ความหมายเพลงเยี่ยมถูกใจมากๆ ค่ะ
      11 hours ago · 

    • Kanj Love ジャスミン เพิ่งจะดูมาครับ ถ้าชอบ musical อย่าลืมหา glee มาดูครับ สนุกดี ไม่แน่ใจว่า เมืองไทยเอามาฉายแล้วยัง
      10 hours ago · 

    • Kanj Love ジャスミン 
      LYRICS:


      Sometimes in our lives, we all have pain, we all have sorrow.
      But if we are wise, we know that there's always tomorrow.
      Lean on me, when you're not strong and I'll be your friend.
      I'll help you carry on, for it won't be long 'til I'm gonna need somebody to lean on.

      Please swallow your pride, if have things you need to borrow.
      For no one can fill those needs that you won't let show.

      You just call on me brother when you need a hand.
      We all need somebody to lean on.
      I just might have a problem that you'll understand.
      We all need somebody to lean on.

      Lean on me when you't not strong, and I'll be your friend.
      I'll help you carry on, for it won't be long 'til I'm gonna' need somebody to lean on.

      You just call on me brother if you need a friend.
      We all need somebody to lean on.
      I just might have a problem that you'll understand.
      We all need somebody to lean on.

      If there is a load you have to bear that you can't carry.
      I'm right up the road, I'll share your load if you just call me.

      Call me ( if you need a friend)
      Call me

      10 hours ago · 

    • Sara Sirorat Saengsida เข้ามายืนยันค่ะ Glee สนุก ที่นี่ Serie 3 ล่ะ ♥
      about an hour ago · 
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン อีกเพลงหนึ่งที่ชื่นชอบมากเป็นพิเศษ



11 hours ago ·  ·  · Share


    • Kanj Love ジャスミン ‎"Funiculì, Funiculà" is a famous Neapolitan song written by Italian journalist Peppino Turco and set to music by Italian composer Luigi Denza in 1880.
      10 hours ago · 

    • Kanj Love ジャスミン 
      Original Neapolitan lyrics


      Aieressera, oì Nanninè, me ne sagliette,
      tu saie addò tu saie addò
      Addò 'stu core 'ngrato cchiù dispietto
      Farme nun pò!
      Addò lo fuoco coce, ma si fuie
      te lassa sta!
      E nun te corre appriesso, nun te struie
      sulo a guardà.
      Jamme, jamme 'ncoppa, jamme jà,
      funiculì, funiculà!

      Nè, jamme da la terra a la montagna! no passo nc'è!
      Se vede Francia, Proceta e la Spagna...
      Io veco a tte!
      Tirato co la fune, diritto 'nfatto,
      'ncielo se va.
      Se va comm' 'à lu viento a l'intrasatto, guè, saglie sà!
      Jamme, jamme 'ncoppa, jamme jà,
      funiculì, funiculà!

      Se n' 'è sagliuta, oì Nè, se n' 'è sagliuta, la capa già!
      È gghiuta, pò è turnata, pò è venuta,
      sta sempe ccà!
      La capa vota, vota, attuorno, attuorno,
      attuorno a tte!
      Sto core canta sempe
      nu taluorno
      Sposamme, oì Nè!
      Jamme, jamme 'ncoppa, jamme jà,
      funiculì, funiculà!

      10 hours ago · 
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン ตอนแรกที่ัฟังเสียง คิดว่าแก่ พอเห็นตัวจริงเข้าเท่านั้นแหละ ก็ OK หล่อกว่า Pavarotti ล่ะน่า 5555 -- Jonas Kaufmann (born 10 July 1969) is a lirico spinto tenor born in Munich, Germany.

Jonas Kaufmann sings "La Donna e Mobile" at the Classical Brit Awards, programme dated 19th May 2009. This is produced solely to promote Jonas and his music.


11 hours ago ·  ·  · Share

Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン AirAsia เตรียมเปิดบิน เชียงใหม่ - หาดใหญ่ - เชียงใหม่ ด้วยราคาโปรโมชั่น 690 บาท / เที่ยวบิน น่าจะเปิดให้จองในอีกไม่กี่วันนี้

12 hours ago ·  · 
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン การประปาหาดใหญ่ประกาศถังใส่คลอรีนหายไปกับน้ำ 36 ถัง ลักษณะถังสีเหลือง มีรูปกะโหลกไขว้ สารอันตราย!! ใครพบกรุณาส่งคืนประปาหาดใหญ่ด้วย

12 hours ago ·  · 
Kanj Love ジャスミン

Kanj Love ジャスミン ‎---- รอบนี้พอแค่นี้ก่อนนะ ไว้เจอกันใหม่ ----

Old Japanese Movie


18 hours ago ·  ·  · Share


  • Zhang Tien Fa likes this.

    • Nufayla Love Akon ไปไหนหล่ะ
      18 hours ago · 

    • Zhang Tien Fa sayonara -- เพลงเหมือนเศร้า ทำไมคนร้องน่าระรื่นจัง
      14 hours ago · 

    • Kanj Love ジャスミン 
      ‎@Nufayla ก็ไปหาอะไรกินบ้างสิ ใครจะนั่งหน้าคอมทั้งวันล่ะ 55555
      @พี่จาง Sayonara... เป็นเพลงประกอบหนังที่มาลอนแบรนโดเล่นน่ะครับ ตอนนี้รู้สึก นางเอกจะอารมณ์ดี จัีดดอกไม้ไปพลาง ร้องเพลงไปพลาง เลยหน้าระรื่นมีความสุข ปล.พี่จางอย่าลืมเปิด mail นะ ...See More

      10 hours ago · 

    • Zhang Tien Fa เปิดแล้วครับ ของดี ๆ เพี่ยบเลย ขอบคุณหลาย ๆ นะครับ
      about an hour ago · 

    • Zhang Tien Fa ฟังรอบสองเหมือนกัน รู้สึกว่าหนังเรื่องนี้ผมเคยดูด้วย ตอนเด็ก ๆ เพราะดีนะครับ ฟังรอบสามอีก ก็เพราะอีก
      about an hour ago ·  ·  1 person

No comments:

Post a Comment